Oppsummering av helga og dagen i dag

God kveld søte lesere <3
 

I helgen så har jeg og Jøran stortsett slappet av hjemme. Har ikke gjort så veldig mye spennede vi har vært i byen, har vært hos svigermor en tur å handlet mat for henne, slappet av med film, sett på hockeykamp på sumo, har også vært i hallen. Håper det har gått greit for dere at jeg ikke har blogget så mye i helgen!? Jeg prøver å ikke blogge for mye i helgen slik at jeg kan bruke tid på Jøran og de rundt meg. Skal prøve å få kommet med noe innlegg i løpet av helgene, men blir ikke slik som til vanlig. Håper det går bra?

Akkurat nå i dette øyeblikk så sitter jeg hjemme alene å slapper av med film. Jøran måtte dra ut nå på møte han skal på. Hvor lang tid det tar vet jeg ikke. Tidligere i dag så startet dagen veldig stressende. Etter at Jøran vekket meg 0550 for å si hadet når han skulle dra på jobb, så la jeg meg i senga igjen. Planen var at jeg skulle stå opp ved 9-tide. Skjedde det? Nei da det gjorde det ikke. Jeg våknet klokken 12. Hadde ikke før kommet ut av badet før lundegården tlf ringte. Var noen som ville komme å se på lokalet angående begravelse, klokken 13. Så var bare å raske på å få i seg mat å komme seg ut døra. Etter at de hadde dratt dro jeg til legekontoret for å hente noe papirer, før jeg dro tilbake til lundegården for å sitte på kontoret å vente til Jøran ble ferdig på jobb.

Blogges senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg