Vinter eventyrland <3

God ettermiddag søte lesere ♥

 

 

Som jeg skrev i innlegget tidligere idag så hadde det snødd i løpet av natten, å det har nå lagt seg ett hvit dekke utenfor her. Er ikke veldig mye som har kommet,  men er nok til att det er et lag på ca 2 cm på verandaen her. Har nå kommet inn igjen etter å ha vært ute å gått en forfriskende tur. Tenkte ikke over at det ville være kaldt å gå tur så jeg tok ikke på meg vanter, det resulterte i at når jeg prøvde å ta opp telefonen min for å ta bilde av nydelig vinterlandskap så frøs fingrene mine, så jeg fikk ikke tatt noe bilde. Så eneste bilde jeg kan vise er fra det jeg har tatt fra her inne. 

 

Jeg elsker vinteren. Det er så nydelig. Er også forfriskende å gå ute så når du kommer inn så er det godt å varmt, å da er det ikke noe feil å lage seg varm kopp kakao med marsmellows. Nam nam. 

Gleder meg også til 30.november. Da er det nemlig duket for julegateåpning i byen her og jule gågata her i Lillehammer er så fin. Lillehammer blir jo kalt for vinterbyen. Det som også er litt spesielt denne gangen her er at mest sannsynligvis så skal kommunen bruke den svære grana som mamma og pappa har på eiendommen sin. Mamma og pappa vil gi den grana i gave til kommunen. Så veldig spent på om kommunen benytter seg av det eller ikke. Veldig spennende og gøy om det er tilfelle hvert fall. 

 

 

Q: Flere som liker vinter? 

 

 

Blogges senere ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg