Dagens planer :)

God formiddag søte lesere <3

I dag våknet jeg først av at Jøran kysset meg hade da han dro på jobb kvart over 6. Jeg snudde meg i senga å sovnet igjen, men dumme meg glemte alarmen så jeg våknet ikke igjen før klokken var halv 11. Jaja da trengte jeg vel å sove ut litt da. Var godt hvert fall. Spiste en litt sen frokost og har tatt noen telefoner med tanke på selskaper i lundegården. Akkurat nå i dette øyeblikk så slapper jeg av litt før jeg må til lundegården å ha visning der klokken 14, for noen som skal ha nyttårsselskap der i januar.

<3  På tirsdagskvelden så var det hockeykamp i hallen, hvor jeg satt å såg kampen med to venninner. Kampen endte ikke så bra, men de har ny mulighet på bortebane ikveld. Så håper det går bedre.

<3  I går gikk første delen av dagen til å være i huset til mamma og pappa, fikk rørleggeren til å komme å se på noe angående varmen. Var visst i orden så da de dro var det tid for å trene med fysioterapeut. Da jeg kom hjem igjen slappet jeg av litt før jeg laget snitzel til middag til Jøran kom hjem fra jobb klokken 18.

Hvordan planer har dere for dagen? Håper dere får en fin dag.

Blogges senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg