God helg ❤️

God morgen søte lesere <3
 

I dag så sov vi lenge, var veldig godt det. Akkurat nå i dette øyeblikk så sitter vi å ser på ski på tv. Planen i dag er egentlig å ta det veldig med ro, men samtidig gjøre en del ting også. Så kommer til å få brukt dagen til noe fornuftig. Hehe.

I går så ble det faktisk til at jeg sto opp likt med Jøran igjen. Fikk sitte på med han til jobb, å han kjørte meg til huset til mamma og pappa. Grunnen til at jeg dro opp dit så tidlig var rett og slett på grunn av føret ute. Det hade smeltet en del på torsdag og i løpet av natten så har det fryst, så det var blank is. Da var det veldig greit å få skyss oppover enn at jeg skulle ha prøvd meg på å gå, noe jeg ikke ville risikere med tanke på foten min. Hvert fall kom til huset til mamma og pappa, å la meg på sofaen å slappet av litt og sov litt ekstra. Klokken 11 så var det avgårde på trening. Ellers i går så gikk dagen til å slappe litt av hjemme og lage hjemmelaget pizza, også ble det tv-titting på kvelden.

*******

Men nå skal vi bare nyte denne lørdagen her. Nyte at det er helg. God helg alle sammen. Ta vare på hverandre <3

Blogges senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg