Ingenting som haster…

God kveld søte lesere ♥

 

 

I går så hadde jeg en hel dag hvor jeg ikke hadde noen ting planlagt. Det var så utrolig uvant når man som regel pleier å ha ting på timeplanen stort sett hele tiden. Men oppi alt dette så er det jo viktig å huske å ta seg tid til å nyte det når man har dager hvor ingenting er planlagt. Jeg hadde på forhånd egentlig tenkt at jeg skulle ha en egenpleie dag med ansiktsmaske osv og at jeg også skulle skrive flere innlegg på bloggen. Dette skjedde ikke. Hvorfor? Jo fordi i går så tenkte jeg at nei dette haster ikke å gjøre noe med, nå skal jeg bare nyte dagen. Så jeg brukte hele dagen på å være i sofaen å slappe av med film og musikk. Det som også er viktig når du tar deg sånne dager hvor du sier til deg selv at det er greit å ikke gjøre dette akkurat nå, så er det viktig at du ikke glemmer at du må gjøre de huslige tingene. Resten av kvelden i går gikk til å spise middag alene og se på hockeykamp alene, Jøran hadde møte etter jobb i går å var ikke hjemme før klokken 8. 


*******

Det var utrolig deilig å ha en sånn dag som jeg hadde i går hvor jeg lot meg selv bare ikke stresse å nyte dagen. I dag så tok jeg det litt andre veien igjen, jeg sto opp tidlig å spiste frokost å gjorde litt husarbeid før jeg slappet av litt før jeg gikk en tur ut. Hadde også trening med fysioterapeut. Også da jeg skulle hjem oppdaget jeg at mamma og pappa hadde kommet hjem fra syden. Veldig koselig og godt å ha de hjemme igjen etter 8 uker borte. Så etter trening da ble det til at jeg dro hjem til de å pratet en del med de, før jeg gikk hjem og innom butikken på vei hjem. Hadde nesten akkurat kommet inn døren da Jøran kom hjem fra jobb. Mens jeg tok en etterlengtet dusj etter trening så laget Jøran middagen som jeg hadde kjøpt inn. 

*******

Nå ligger vi på sofaen å slapper av med tv-serie på skjermen. Godt å slappe av litt å nyte hverandres selskap før man skal legge seg i senga. Ikke at det er natta for oss enda altså, noen timer til, men godt å bare slappe av lell.

 

 

I morgen så har jeg tenkt å bruke dagen til å være sammen med mamma og pappa. Vi skal til Lundegården tidlig på dagen å gå over lokalet, så kommer de som skal ha selskap der på fredag å får nøkkel. Ellers resten av dagen skal gå til å gå i byen sammen med mamma, før vi ved klokken 17 skal tilbake igjen til byen å bli med på julegate åpningen. Der skal 3 stk grantrær tennes, hvorav den store grana vår er en av de tre som skal tennes. Vår gran står på Stortorget. Gleder oss til å få oppleve julegate åpningen. Dette er noe av det vi ikke har fått med oss, så nå skal vi jammen få det til. Det vil si at jeg antageligvis kommer til å gå glipp av hockeykampen hjemme i kristins hall på kvelden, men kan hende at jeg rekker å få med meg litt av kampen da. 

 

Dette her ble sikkert ett veldig rotete innlegg, men håper dere skjønner hva jeg prater om. 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg