GOODBYE NOVEMBER AND HELLO DECEMBER <3

God ettermiddag søte lesere ♥

 

 

Da er det endelig en ny måned, å det er en av de beste månedene jeg vet om, nemlig desember ♥ I den anledning så skal jeg da oppsummere november måneden så godt jeg kan. Store deler av november gikk til å trene. Har også så smått begynt med julegavene, hadde ett positivt dialogmøte hos nav med sjefen, fortsatt sykemeldt, foten litt bedre men er opp og ned, mamma og pappa kom hjem fra syden og julegateåpning. 

 

Grana til mamma og pappa som er blitt plassert på Stortorget her i Lillehammer, ble tent under julegateåpningen og skal skinne hele desember♥


 

Nå er det som sagt desember, den beste måneden jeg vet om. Jeg bare elsker det ♥ Masse snø, du kan pynte til advent, julekalender på tv og julekalender som du vinner premier på eller godteri, du kan drikke julebrus, spise klementiner, pepperkaker og pepperkakehus, og ikke minst høre på julemusikk og se på julefilmer. Just love it ♥

 

 

 

Selvom jeg er 29år så blir jeg som en liten unge i desember måned, julen er noe av beste jeg vet om, det er den koseligste årstiden som finnes. Mange gode minner fra barndommen, tradisjoner som lever videre ♥ 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg