Uken som gikk kort oppsummert

God mandag alle sammen ♥

 

 

Jeg har vært stille på blogg fronten en uke nå oppdaget jeg plutselig, beklager det, men har ikke noe unnskyldning for at jeg ikke har gjort det. Jeg har hatt tid til det, men jeg har prioritert det å være sosial og få gjort unna saker og ting. Men jeg kan nå prøve å raskt oppsummere den siste uken. 

 

 

♥  Mandag og tirsdag gikk litt til det samme stort sett. Slappe av å ta det med ro. 


♥ Onsdag skulle jeg egentlig gått til trening, men denne dagen måtte jeg avlyse det. Jeg slet litt med migrene, så slappet av noe hjemme. Det ble bedre utover dagen, så ble med mamma til byen å fikk kjøpt inn noen gaver 


♥ Torsdag var det time hos legen og en samtale med sjefen etterpå. 


♥ Fredag ble brukt til å være på trening først før turen gikk til Lundegården hvor vi hadde juleverksted med å lage julegodteri, kjempe koselig. Eva og Trude (ei av storesøstrene mine og kona) kom på torsdag, men fikk sett de på juleverkstedet. 


♥  På lørdag sov vi lenge og spiste sen frokost mens man såg på sport på tv. Så dro vi på strandtorget en tur hvor vi fikk kjøpt litt gaver. Ved fire tiden fikset og ordnet jeg meg å ble kjørt opp til mamma og pappa, hvor vi spiste rakfisk før vi skulle i håkons hall på julekonserten til Kurt Nilsen. Utrolig bra konsert, fikk ekstra julestemning da ja. 

♥ Søndag ble først av alt brukt til at jeg sto opp klokken 7, hvorfor? jo fordi jeg skulle på jobb. Ja du leste riktig. Det ble overhode ikke full dag, men jeg var der i 2 timer og fikk vasket felles areal. Det gikk bra men merket det på foten. Godt å få prøve seg litt å komme litt i gang igjen. Så etter jobb klokken 10 så dro jeg til lundegården å slappet av der før de andre skulle komme. Vi hadde juleverksted da også, men da laget vi lammerull, okserull og sylte, og vannkringler. Familien samlet til skikkelig juleverksted. 

 

 

Dagen i dag har gått til å hjelpe mamma på lundegården i noen timer, ellers så har Jøran laget deilig wok til middag (hans spesialitet ) Nå sitter vi å slapper av med julemusikk og tven står på i bakgrunnen, venter på at håndballkampen starter. Håper dere har hatt en fin uke og hatt en fin helg uansett hva dere har gjort. 

Blogges senere ♥

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg