Planer denne uken

God formiddag alle søte leserne mine ♥

Denne uken her har jeg gledet meg lenge til, rettere sagt helgen som jeg gleder meg til da. Tenkte at jeg kunne fortelle mine planer for denne uken. 

 

 

♥ Mandag så var jeg å hjalp mamma i Lundegården, var der til Jøran var ferdig på jobb rundt klokken 17. Han laget deilig wok middag (hans spesialitet) Ellers slappet vi av og såg på håndballkamp.


♥ Tirsdag startet med at jeg sto opp klokken 0545, fikset meg og fikk i meg frokost før jeg gikk til jobb. Startet på jobb klokken 07 og jobbet til klokken 10. Ellers så har jeg etter jobb slappet av å sett på noen episoder av noen julekalenderen jeg ser på, noen dager siden jeg har sett nå så noen å gå gjennom. Koselig♥ Jøran er ferdig på jobb ca klokken 1630, lage middag da også er det å slappe av resten av dagen og kvelden. 


♥ Onsdag så er det trening klokken 14, ellers så er det ikke så mye mer som står på planen (enn så lenge) 


♥ Torsdag så blir jeg med Jøran på jobb, skal i rundt samme tiden møte ene tanteungen min May Helén. Også må jeg pakke til helgen. Da skal vi bort. 


♥ Fredag klokken 10 så må vi til Lundegården å levere nøkkel til de som skal ha selskap der i helgen. Etterpå så setter vi oss i bilen å drar til Trondheim. Skal være der til søndag. 


♥ Lørdag så blir dagen å shoppe i gatene i Trondheim. På kvelden så skal vi på julekonsert med D.D.E ♥ Blir vårt julebord dette året her det. Gleder oss masse. 


♥ Søndag så går turen hjemover igjen, men ikke noe stress. Tar den tiden det tar og skal stoppe litt underveis osv også. Klokken 17 er det egentlig julebord på jobben, men har gitt beskjed om at jeg ikke kommer (vil ikke stresse med å dra fra Trondheim) men har gitt beskjed om at jeg kanskje stikker innom i løpet av kvelden om jeg rekker og om jeg eventuelt orker etter bilturen. Tar det litt som det kommer. 

Hvordan ser uken deres ut da? Håper dere får en fin uke uansett hva dere skal. Ta vare på hverandre♥

 

 

 Blogges senere ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg