Oppdatering

God ettermiddag søte lesere ♥

 

 

Tenkte jeg nå skulle ta en liten oppdatering igjen på hvordan det går med foten min. Den er litt bedre enn den har vært, men har gode dager og litt dårligere dager, går sånn opp og ned. Etter å nå ha vært sykemeldt i 6 måneder, så begynner det endelig å skje mer ting. Fra å få beskjed om at det bare er en kraftig forstuelse i foten til måneder etter få vite at det er leddbåndet til at det går enda lenger tid å får sterk medisin (det samme som de som har epilepsianfall tar) for nerve uten å sjekke grundig først, så har de nå etter 6 måneder endelig sendt henvendelse til nevrologisk avdeling. Gikk to uker etterpå før jeg fikk svar i posten. Fått henvisning til nevrologisk avdeling på sykehuset den 22.desember klokken 0830 (skjønner ikke hvorfor de ikke kunne fikset den henvendelsen tidligere, men skal ikke skjønne alt i helsevesenet) Trodde ikke jeg kom til å få komme på den undersøkelsen før over nytt år jeg, men heldigvis så klarte de å få det til tidligere. Nå blir det i hvert fall gjort, å de skal da ta grundige tester med elektroder på foten min. Har også hatt dialog møte med nav og sjefen min hvor vi kom til enighet om at jeg kunne prøve meg litt noen timer på jobb for å teste ut foten min litt. Fastlegen min syntes det var en fin ordning og sykemeldte meg 50% Har nå fått prøvd meg i to dager på jobb (søndag og i dag) selvom det ikke var mange timene, men var godt å kjenne litt på det å være litt i gang igjen. Håper det ikke er så lenge til at jeg kan komme 100% tilbake i arbeid. 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

4 kommentarer
    1. Fint å lese at du er igang igjen med litt jobb! Ingenting er bedre enn å ha en jobb å gå til At noen forventer noe! Dette synes iallefall jeg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg