10 julefilmer som må sees <3

God kveld søte lesere ♥

 

 

Nå i desember som er julemåneden så har jeg en del julefilmer som jeg bare må se. Er noen flere filmer som jeg også ser, men disse er er ett must for meg. Så her kommer mine 10 julefilmer 

♥  Hjemme alene 1 og 2 

 


♥  Love Actually 

 

 

 

♥  How the Grinch stole Christmas 

 

 

 

♥  Once upon a Christmas og Twice upon a Christmas 

 

 

 

♥  Jul i Flåklypa 

 

Jul i Flåklypa

 

♥  Flåklypa Grand Prix

 

 

♥  Tre nøtter til Askepott 

 

 

♥  Timmi Gresshoppes Julefest 

 

 

♥  A Christmas carol 

 

 

♥  Snekker Andersen og julenissen 

 

 

 

 

Hvilken filmer bare må du se i desember måneden ? 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg