Oppsummering av julen, og hvor vi er romjulen <3

God kveld søte lesere ♥

 

 

Nå sitter jeg på feriestedet til familien på Averøya å slapper av med mamma,pappa og ene storesøstra mi med familien. Kjempe koselig. Skal være her nå i romjulen og skal feire nyttår sammen. Vi kom opp hit tidligere i dag. Vært litt stille på blogginnlegg disse dagene, men har vært mye sammen med familien og familien til kjæresten. 

♥ Lillejuleaften var jeg sammen med kjæresten, vi pyntet til jul å slappet av på kvelden med å se på Grevinnen og Hovmesteren. Tradisjonen tro. Selvom den går hvert år, så er den like artig hvert år. 

♥ Juleaften var jeg med mamma og pappa på Brøttum hos tante og onkel på julegrøt som er familie tradisjon. På vei dit så stakk pappa og jeg innom kirkegården å tente lys på grava til farmor og farfar. Etterpå ble jeg med mamma og pappa hjem å slappet av med julefilmer fram til julemiddagen. Da julemiddagen kom så var det også så koselig at Jøran ville feire jul med oss. 

♥ 1.juledag ble da feiret sammen familien til Jøran

♥ 2.juledag var jeg og Jøran bare hjemme å slappet av med tv og film

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg