Mine julegaver <3

Tenkte det at jeg skulle vise dere alt det fine som jeg har fått i julegave. Jeg er så heldig som har fått så mye fint.

 

Men jeg må si at av alle gavene jeg fikk så er det en gave som jeg er ekstra glad for å som jeg elsker, å det er gaven som jeg fikk av min fantastiske mann. Nemlig en klokke som jeg har sett på i flere måneder. 

 

 

 

Er ikke klokken nydelig <3 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I tillegg til disse gavene her som jeg har tatt bilde av så fikk jeg også penger, pluss jeg og Jøran fikk sammen ett gavekort på Power pluss en kurv med litt juleøl og julebrus med flaskeåpner på siden. Tusen takk for alle gavene alle sammen. 

 

Q:  Har dere fått mye fint til jul? 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg