Tilbake til hverdagen

God kveld søte lesere ♥

 

 

 

Etter  jeg kom hjem fra Averøya så har ikke kroppen vært helt med, vært veldig sliten og slitt med hodepine, så stort sett så har dagene gått til å halvsove på sofaen. Er også noe annet som har tatt litt av tiden min, men det har jeg bestemt meg for at jeg skal vente litt lenger med å fortelle dere. Holde dere litt på pinebenken.  I dag så har dagen gått til å være hos legen og fysioterapeut.  

 

 

 

Har vært hos legen hvor jeg ble 50% sykemeldt igjen, pluss jeg fikk svar på de blodprøvene som ble tatt før jul. Jeg har nokså lave verdier på D-vitamin (så må anskaffe meg det å bruke det i ca 2 mnd) Så hun vil jeg skal gå på det i vintersesongen. Verdiene mine på lever var også lave, å det sa hun skyldes at jeg veier for mye. Med andre ord, jeg må jobbe hardt å stå på for å gå ned i vekt. Fikk også svar på testene som ble tatt på nevrologisk på sykehuset før jul. Heldigvis så er det ikke noe skade på noe nerve som vi fryktet. Så det var en god nyhet. Etter legen så var det rett til fysioterapeut. Der fikk jeg med meg hjem elektroder med strøm som jeg skal sette i foten min 2-3 ganger om dagen i ca en uke (teste ut om det kan være med på å hjelpe ) Spennende å se om det virker. 

 

 

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg