Planene for helgen!

God kveld søte lesere og god helg ♥

 

 

 

Nå tenkte jeg å komme med noen av planene mine / våre for helgen. Blir vel kanskje noen endringer eller flere ting som blir gjort, men i bunn å grunn så ser helgen slik ut 

♥  I morgen, lørdag, så skal vi sove lenge først å fremst. Jeg skal ta en økt på tredemølla. På kvelden så skal vi se på premieren av sesongens hver gang vi møtes. Ellers i løpet av dagen så får vi bare se hva vi finner på, tar ting som det kommer da

♥  På søndag så skal vi sove lenge igjen. Jeg skal ta en liten økt på tredemølla. Så blir det vel å sitte å se på sport på tv store deler av dagen vil jeg tro, hvis ikke finner på noe annet 

Som dere skjønner så har vi ikke de store planene for helgen, men kan bli endringer 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Helena Westergren: Takk for det, har dratt meg skikkelig i nakke skinnet etter beskjeden fra legen. Håper bare motivasjonen fortsetter slik 🙂 God helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg