Typisk…

God formiddag søte lesere <3
 

Noen dager siden jeg har blogget nå.. Ligget med forsjølelse, er ikke frisk enda, sliter mest med hosting nå. Så er ikke først før nå at jeg har orket å blogge, beklager det. Kan prøve å oppdatere di siste dagene.

<3  Lørdagen startet med trening før frokost, så såg vi på vintersport på tv. Vi ryddet også vekk det siste fra julen. Klokken 16 var vi invitert på middag hos svigermor. Da vi kom hjem senere på kvelden så kjente jeg at halsen begynte å bli litt vond. Tok medisin å gikk å la meg.

<3 søndag da vi våknet etter å ha sovet lenge, så var halsen min verre. Hadde veldig vondt for å svelge. Slappet av å såg på mer vintersport på tv før vi dro opp i hallen på kamp. Var nok ikke det lureste jeg gjorde kanskje. Men var godt å komme seg ut.

<3 mandag ble jeg med mamma en tur på strandtorget bare for at vi begge skulle komme oss ut, begge to forkjølet.

<3 tirsdag slappet jeg av hjemme på sofaen å sov for det meste, etter Jøran kom hjem fra jobb dro vi til mamma og pappa på middag. Ble sittende å se håndballkamp før vi dro hjem.

<3 onsdag så låg jeg på sofaen å såg på tv og sov store deler av dagen. Skulle egentlig til fysioterapeut å trene, men jeg sto over det pga syk. Ikke så lurt å trene når man er syk å har en vond hoste.

<3 idag, torsdag, så har jeg frem til nå ligget på sofaen. Godt å slappe av når man er syk.

Må slappe mest mulig av slik at det å dra på jobb i noen timer imorgen, og resten av helgen ikke blir så tungt å slitsomt.

Blogges senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg