God helg ❤️

God formiddag søte lesere <3
 

Akkurat nå så sitter jeg å slapper litt etter å ha tatt en dusj. Var tilbake igjen på jobb idag, kort økt, men fikk også prøvd meg på å ta ett rom også. Fikk det til, men gikk sakte forhold til hva jeg er vant til. Men fikk i hvert fall prøvd meg da. Skal jobbe noen få timer i morgen og søndag også. Merker på foten min allerede, så godt at det bare er få timer jeg er på jobb. Nå sitter jeg som sagt å slapper av, venter på at mamma skal komme å hente meg. Vi skal nemlig en tur til Moelv til ene storesøstera mi som har bursdag i morgen.

Planen for morgen dagen var at vi egentlig skulle dra på dagstur til Oslo å gå i tog for ulv å kose oss der etterpå med mat og shopping. Men jeg tror nok jeg heller skal bli hjemme her etter jobb i morgen, siden jeg fortsatt ikke er frisk enda. Merker det var litt tungt å jobbe i dag på grunn av akkurat det, så derfor så tar vi en liten feiring i dag.

Ha en fin dag videre, og god helg <3
Blogges senere <3

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg