Helgen min❤️

God morgen søte lesere <3

I helgen så hadde jeg noen timer på jobb, fredag til søndag. Var ikke mange timer jeg var på jobb da (2-3 timer) men godt å komme i gang igjen. Men merker på foten at å jobbe lenger om gangen nå ikke går, så fortsetter med korte økter fremover. Merket også at å være forkjølet ikke gjorde jobben lettere, vært syk i over en uke å denne hosten min blir nesten verre og verre. Slitsomt. Etter at jeg har vært på jobb disse dagene, så har jeg slappet av hjemme med kjæresten å sett på tv. Skulle egentlig denne uken som var trene hver dag, men på grunn av sykdom så har jeg ikke turt å tatt sjansen. Denne uken som vi har startet med nå skal jeg også egentlig to dager til fysioterapeut å trene, men får håpe formen blir bedre. Er den sånn som nå så tror jeg ikke det er så lurt, men får bare håpe jeg blir frisk igjen snart. Trenger å få trenet igjen, for å fortsette å gå ned i vekt. Har hvert fall vært flink å holdt meg unna brus og godteri, stolt av meg selv for det.  Merker litt at magen allerede har minket litt, så skal fortsette noen uker til.

Akkurat nå så sitter jeg å slapper av med frokost og ser på tv, sto opp likt med Jøran klokken 9.
Da får man litt mer ut av dagen føler jeg. Hvordan resten av dagen blir vet jeg ikke, får se hvordan formen utarter seg.

Blogges senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg