EN DRØM SOM GÅR I OPPFYLLELSE <3

God formiddag kjære søte lesere ♥

 

 

 

Jeg vet ikke om dere husker for en stund siden at jeg fortalte dere om noe som hadde tatt opp min tid etter romjula. Vel nå klarer jeg ikke å vente lenger med å fortelle dere det. 

I romjula så satt Jøran alene her hjemme mens jeg var på Averøya, mens jeg var borte så satt han å såg på forskjellige reiser på internett, men siden han ikke fant passet mitt (jeg hadde det visst i veska mi etter Krakow turen) så måtte vi vente med det til jeg kom hjem. Den kvelden jeg kom hjem fra Averøya så satte vi oss ned å såg på reiser og priser. De var heldigvis ikke gått ned i pris mens jeg var borte, så da var det bare å slå til med en gang. Vi skal nemlig på storby-ferie. Vi skal til en by som vi begge har drømt om å reise til sammen. Endelig går det i oppfyllelse. Vi har begge vært der før men ikke sammen, Jøran var der for to år siden (da han og en til vant reise dit for sin jobb som frivillig på idrettsgallaen) mens jeg var ikke der før noen måneder etter at Twin Tower raste. Da skjønner dere kanskje hvor det er vi skal? Ja du gjettet riktig…. vi skal til NEW YORK! ♥  Vi gleder oss som noen små unger. hehe.. Vi skal være der i en uke, så vi får tid til å utforske å leke turister. Vi drar 7.februar og kommer hjem til Norge igjen 14.februar. Dette blir bare så bra. Å som om ikke det var nok, så har Jøran ordnet slik at på kvelden når vi har kommet frem så skal vi på hockeykamp, vi skal i Madison Square Garden å se Zucca spille ♥ To drømmer på samme tid som går i oppfyllelse. Guuuuud så jeg gleder meg, kan bare ikke vente. Teller ned dager. Skal ha med kamera mitt å skal ta masse bilder mens vi er der, mac’en min skal også være med, men blir nok ikke så veldig mye blogg oppdatering mens vi er der, men litt skal jeg som klare å få til. Blir bare helt fantastisk! 

 

 

 

 

 

 

Kan ikke vente med å sette meg på flyet å dra til New York ♥  

Blogges senere ♥

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg