Ikke vær noen andre enn deg selv!

 

 

Sitter her å tenker på absolutt alt, fra blogg til hva mitt liv har gitt meg. Er mye vondt, men mest av alt så er det mye godt.

Man hører historier fra gutter og jenter som sliter, men også om de som har det fint ? men det er tydeligvis ikke greit lengre det heller, for da blir man en slags syndebukk og legger masse press på alle andre. Tankene mine spinner og jeg setter pris på alt dere skriver, om så det bare er ? hvor kjøper du.. ? eller ? hvordan klarer du å takle depresjonen ? eller ? du er bare en hore? ( for man lærer alltid noe av de meldingene også.

Om man møtet dem med en form for forståelse fordi jeg er ikke flau av å være den jeg er ). Uansett, man trenger ikke ha det kjipt for å være et kult menneske. Liker du å trene, spise sunt og leve bra så er jo det bare fantastisk, og du må ikke alltid unnskylde det ovenfor noen. Om du er deppa og kutter deg selv betyr ikke det at du er et svakt menneske og det betyr heller ikke at du skylder noen som helst å forklare deg ovenfor noen, for alle vil ikke forstå uansett. ? og det betyr ikke at du er gæren heller, det betyr bare at du jobber deg gjennom noe som ikke er så lett som folk tror. Og om du er av de som fester hver dag og tenker ? faen, nå må jeg slutte for alle tenker sikkert at jeg må være ustabil ? Vel : Don´t! Du er jo ung, du må jo få lov til å ha det gøy og gjøre helt fucka ting. Så ett mål for 2018: Møt mennesker som det de er ? nemlig seg selv. Ikke forandre folk, godkjenn de som de er. 

Vi er jo unge en gang og om du gjør feil så gjør du rett neste gang, man lærer alltid av sine feil ? for du formes deretter.

Stay fabilous, og jeg synes hver og en av dere er rare og kule og smarte og noen ganger slemme på deres egen unike måte. Ikke vær så altfor opptatt av å passe inn i normen om ? bra nok? for du er mye bedre enn det: du er merkelig og frem og tilbake og uendelig masse, som vi absolutt alle er. Slutt med det å forvente så mye av folk, vi lever jo tross alt for våres egen del, og finner ut av en hel uendelig masse shit på veien også. Man lærer av alt, på både godt å vondt.

Ta vare på hverandre, vi lever bare en gang ♥  Blogges senere 

 

3 kommentarer
    1. Er dessverre ikke bra nok å være som jeg er, så da må jeg jo prøve å forandre meg!? Prøver ikke forandre, men meg selv. Er ung en gang ja, og den tiden er dessverre forbi den også.

    2. Bra Astrid! Tenk om alle kunne bare være seg selv og slappe av fra det de tror forventa. Nok å være den en er! Være ærlig og vise respekt for alle mennesker en møter på sin vei!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg