For en minnerik opplevelse <3

Som dere har fått med dere de av dere som leser bloggen min, så har jeg og kjæresten min vært en uke i New York. Så her kommer det ett innlegg om hvordan vi har hatt det og med noen bilder. Enjoy! ♥

Vi ble hentet av svigerfar klokken 07 den 7.februar for å dra til Gardermoen. Da vi skulle ta flyet så ble flyet 30min forsinket på grunn av måtte få vekk masse is og snø på flyet, i tillegg så var vi noe forsinket oppe i luften også, så vi kom senere til flyplassen i New York enn det som var meningen. Vi hadde jo tenkt å få komme oss fortest mulig til hotellet for å få slappet skikkelig av før vi skulle på hockeykamp. Men siden det ble forsinkelser og at bussen som vi skulle ta ikke kom, stått å ventet i nesten 30min, så finner vi ut at vi står på feil platå, å da vi tilslutt kom til rett plass så sto det er har til å ventet på bussen, ble ytterligere nesten 20min å før bussen kom (bussen brukte i tillegg 30min på å kjøre til stoppet vi skulle av på) Så da vi omsider kom til hotellet så ble det ikke mer enn kanskje en time vi fikk slappet av før vi skulle på hockeykamp i Madison Square Garden. 

For en opplevelse! Selvom det ble tap den kampen der så hadde ikke det noen for meg å si, jeg var bare helt i ekstase av å være i en sånn hall og føle på stemningen som var i den hallen, å ja bare helt sykt å få oppleve det. Vi var jo på en kamp til noen dager etter, å da ble det seier. Helt sykt å oppleve! 

Ellers den uken vi var i New York så har vi bare kost oss maks. Vi har vært mye ute å gått, å vært på en del severdigheter ( Frihetsgudinnen, Rockefeller center, top of rock, Central park, time square, ground zero, 9/11 memorial museum, Grand Central Station ) har tatt masse bilder (kan ikke legge ut alle de bildene, men noen bilder kommer ) Har bare vært en helt sykt opplevelse i seg selv å bare få være i New York i en uke sammen med verden beste kjæreste. En sånn ” once in a Life time ” opplevelse. Vi skal nok tilbake igjen dit, men blir nok lenge til neste gang (det koster en del så det er bare å begynne å spare igjen ) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

 

 

 

3 kommentarer
    1. For noen bilder. Wow :-)) Så ut som en veldig veldig fin tur 🙂 drømmer nok om å få komme dit en gang selv også, hittil prioritert familien og andre interesser i USA 🙂 Ha en fortsatt fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg