– Dager som er fine <3

God ettermiddag mine søte lesere♥

 

 

Akkurat nå i dette øyeblikket her så ligger jeg på sofaen etter å ha kommet inn fra en gå tur. Jeg tenkte at det er jo forferdelig å bare være inne når det er så fint påskevær ute. Så derfor tok jeg på meg god jakka mi og gikk meg en tur. Jeg gikk ikke så veldig langt egentlig, men når jeg kom hjem å såg på klokken så viste det seg at jeg hadde vært ute å gått tur i 1 time – sykt hvor fort tiden går. Føltes ikke ut som at jeg gikk så veldig langt eller hadde brukt så lang tid. 

Jeg prøvde også ut noe helt nytt idag – jeg gikk ute med kontaktlinser og ikke noe sminke. Det er første gangen jeg har gjort. Jeg pleier som regel å måtte ha på meg sminke når jeg skulle bruke kontaktlinser for jeg føler meg så naken uten. Men idag når jeg skulle ut å gå tur så hadde jeg tenkt å bruke solbrillene mine som det ikke er styrke på ( der av at jeg bruker linser de gangene) men i dag så fant jeg ikke igjen solbrillene mine – men trosset det å gikk ut på tur alikevel – Vår tegn ute♥

 

 

 

 

 

 

( Det begynner endelig å smelte ute, er fortsatt masse snø og is igjen, men disse flekkene her bare elsker jeg, gleder meg til alt er sånn ♥)

 

 

 

 

Sånne dager som dette her er bare magisk – påskestemning♥

 

Dager som er fine, dager som er kjipe. Dager som er dritt hvor alt går på trynet. Dager som det her når du heller ville vært der. Det er mange år til tenk hva vi får til – du er så snill, håper vi får mange år til – solen ♥ 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg