Dags oppdatering

God kveld mine søte lesere ♥

 

 

I går så var det jobb klokken 07-11 ( jeg jobbet en time ekstra ) Dro hjem, fikk i meg litt mat å slappet av i ca 1 time før jeg måtte ut døra igjen. Jeg gikk til trening ( bruker ca 45min på den turen)  Gikk litt tidligere så jeg var oppe der en halv time før trening, så jeg stakk innom mamma og pappa får å se til mamma etter operasjonen. Dro på trening – trodde jeg skulle få kjeft av fysioterapeut, men han var bare glad for å se meg å glad for progresjonen på foten min. Godt å høre. Grad for det jeg også. På grunn av sykdom så er det jo lenge siden jeg har trent på samme måte, så jeg må si at etter en time med trening så kjente jeg det for å si det sånn. Hadde så vondt på baksiden av leggen, at å tenke på å skulle gå hjem orka jeg ikke tenke på. Så jeg var rett å slett litt ferdig i kroppen etter trening, så jeg lå i noen timer hos mamma og pappa før Jøran kom å henta meg klokken 17. Dro på butikken for å handle mat, ble grilling. Vi var så sultne at når det var ferdig så bare spiste vi med en gang, så jeg fikk ikke tatt noe bilde av det – dessverre. Nyeste gang så skal jeg huske det – lover. Ellers resten av kvelden så lå jeg på sofaen å slappet av, var helt ferdig i kroppen. 

 

________________________________________________________________________________________________________

 

 

Idag etter frokost dro jeg opp til mamma og pappa. Skulle hjelpe de med å male ferdig noe jeg ikke fikk malt ferdig i fjor fordi det var dårlig vær og jeg skadet foten. Nå som foten er mye bedre, så fikk jeg faktisk malt det ferdig – Guud for en god følelse det var. Brukte en del timer på det, var vel ferdig rundt klokken 16. Da sendte jeg melding til Jøran – han kom innom å hentet meg når han kom fra Gjøvik. Da vi kom hjem så fikk vi ryddet litt i leiligheten – siden Jøran nå har styremøte ( startet klokken 18) Jeg skulle egentlig bruke denne tiden her mens han har møte på å være ute å gå en tur. Men kroppen min er sliten etter maling og anstrengelse på å stå i stige som jeg ikke har gjort på 1 år. Ble også kvalm på slutten, så derfor bestemte jeg meg nå for å bruke denne tiden her på å slappe av i senga å høre på musikk. Strekke ut ryggen og hvile foten. Jeg er i hvert fall glad for at jeg fikk hjulpet mamma og pappa, så det ble liksom treningen min idag. Glad følelse jeg sitter igjen med uansett. Blir ny runde med trening imorgen klokken 11 – etter det blir det innom mamma og pappa igjen. 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg