Lørdag // God helg <3

God ettermiddag søte leserne mine ♥

 

 

 

Dagen i dag har startet med at jeg våknet av vekkerklokken min klokken 0725. Jeg fikk fikset og ordnet meg klar, fikk i meg en yoghurt ( klarer ikke å få i meg skikkelig masse frokost så tidlig på morgenen – vært sånn siden jeg var liten, trenger tid ) Gikk ut døra klokken 0755 og startet på jobb klokken klokken 0830. Ikke så veldig lenge etter at jeg hadde startet på jobb, så fikk jeg beskjed om at det var en ekstra jobb til meg som jeg måtte gjøre. Det som hadde skjedd var at det var en gjest som hadde vært uheldig inne på rommet, altså det store speilet på rommet hadde rast i gulvet. Så jeg fikk beskjed om at jeg kunne fjerne det mens vedkommende spiste frokost. Da jeg kom inn på rommet så var det litt av ett syn som møtte meg. Det var altså knuste glassbiter over alt – mange store biter og mange små. Det som også hadde skjedd var at rammen rundt speilet hadde blitt ødelagt i tillegg, så den var i 4 deler. Fikk heldigvis god hjelp fra en på kjøkkenet til å hjelpe meg å få alt ut. Ble derfor litt utsatt det andre av oppgaver jeg skulle gjøre, men ble ferdig med det jeg skulle da klokken var rundt halv 11. 

Etter at jeg kom hjem fra jobb så fikk jeg tatt meg en dusj – guud så deilig det var. Akkurat nå i dette øyeblikk sitter jeg og Jøran i sofaen å slapper av med å se på hockeykamp på tv. Hockey VM har startet og første kampen til Norge går nå mot Latvia.  Vi bruker altså tiden nå til å bare slappe av fram til vi må fikse og ordne oss til å dra på 75-års feiringen av pappa sin dag. Håper å tror at det blir en veldig fin og bra feiring. Vi er vel rundt 60 stykker som skal feire dagen, det blir 3-retters middag og masse kake og godt å drikke. Solen skinner også i dag, så kan jo ikke bli en bedre lørdag og helg generelt da ♥  Kameraet mitt skal jeg ha med meg for å dokumentere kvelden! Håper dere får en fin lørdag videre uansett hva dere skal gjøre ♥ 

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg