I min veske så finner du…

God formiddag mine søte lesere ♥ 

 

 

 

Jeg har sett noen innlegg om hvor folk forteller hva det er de har i vesken sin. Ble derfor veldig inspirert av det, så tenkte derfor jeg skulle lage ett slikt innlegg selv. 

 

 

 

Veske – NYPD ( New York Portable Design) 

 

 

Det er alltid noen ting som jeg bare må ha med i vesken min uansett hvor enn det er jeg skal – jeg bare flytter tingene fra veske til veske ettersom hva det er jeg skal ut på. Det er veldig basic ting egentlig, mener nå jeg hvert fall. Kanskje dere har dette selv i vesken deres? eller hva? 

 

 

 

 

Kleenex – kamera – øretelefoner – frisk tabletter – solbriller – selfiestang – penn – tampong – nøkler – doc – vaselin – lipgloss – powerbank – lommebok + mobil 

 

 

Kleenex fordi man aldri vet når man må tørke vekk søl eller blir snørrete i nesen, nå i disse allergi tider så er nesen alltid rennende til tider. Så alltid berett. Det lille kameraet har jeg alltid liggende i vesken, siden man aldri vet når man må dokumentere ting, det lille kameraet er lettere å ta med seg overalt enn det store speilreflekskameraet mitt. Øretelefoner er med i tilfelle jeg trenger å stenge andre lyder ute å bare høre på musikk. Frisk fordi de er gode mot litt dårlig ånde. Solbriller er med uansett hvordan været er. Selfiestang er kjekk å ha med seg når man vil ta bilder. Penn vet jeg ikke helt hvorfor ligger i vesken, den bare har ligget der veldig lenge. Tampong fordi man aldri vet når mensen plutselig tar en snarvei og dukker opp tidligere enn antatt. Så er man i hvert fall litt trygg når man er ute frem til man kommer hjem igjen. Doc har jeg i vesken min i tilfelle jeg har vondt i halsen. Vaselin er kjekt å ha når man sliter med tørre lepper og lipgloss er for glans å farge når man vil freshe seg opp litt. Powerbank er kjekk å ha med seg om man blir strøm tom på mobilen når man er ute. Nøkler og mobil er ganske standard. Jeg går aldri noen steder uten verken mobil eller nøkler. Da får jeg helt panikk! Så er det lommeboken min da, med alle kortene mine. Øvelseskjøringsbevis, europeisk reiseforsikringskort, bankkort, fellesforbundet, morris, Lindex, Club vita, trumf og tampong/bind kort

 

 

 

 

 Blogges senere ♥ 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg