Dårlig form // God helg <3

God kveld mine søte lesere ♥

 

 

 

I går under hockeykampen så ble jeg plutselig så uvel at jeg viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Vanskelig å forklare følelsen men ble bare skikkelig uggen i hele kroppen å klarte ikke å bestemme meg for om jeg var kvalm eller ikke. Uansett hva jeg gjorde så ble det liksom ikke bedre av det. Så da siste sending av senkveld ble vist så gikk jeg å la meg i sengen i håp om at søvn skulle hjelpe. Da jeg våknet av vekkerklokken i dag tidlig så var fortsatt ikke formen min bra.. men jeg dro av sted til jobb. Tror nok at vist det var folk ute når jeg gikk til jobb, så hadde de nok måtte snudd seg flere ganger å sikkert trodd at jeg var full – sjanglet side til side stor sett hele veien. Måtte gå å le litt av meg selv, måtte ha sett komisk ut. Kom på jobb å startet økten, men etter en time på jobb så måtte jeg kaste inn håndkleet. Da har jeg på den tiden kaldsvettet å vært så kvalm og svimmel at jeg ikke har visst hvor jeg skulle gjøre av meg. Så jeg tok en bestemmelse om at jeg lot trappa og resepsjonen stå (såg ikke gli ut uansett så tok meg den frihet til å gjøre det) På tur hjem så var det akkurat det samme – gikk å sjanglet side til side. Hallo liksom hva er det som skjer med meg? kan da ikke være normalt å være sånn? Men kjente det var godt å komme hjem, fikk i meg mat også utpå dagen så har jeg visst sovnet på sofaen (noe jeg aldri gjør med mindre jeg er skikkelig syk eller utrolig sliten) Etter høneblunden og middag så er faktisk kvalmen blitt borte – heldigvis, og magen er ikke så uggen lenger. Så jeg drar på jobb imorgen tidlig også og da skal jeg gjøre alt av den jobben jeg skal gjøre. For jeg regner med at formen er bedre i morgen tidlig når jeg står opp. Er kjipt at man blir sånn satt ut i kroppen når man ikke føler seg bra, å hvert fall når man ikke vet helt hva årsaken er for noe. Godt jeg begynner å føle meg litt bedre. 

I dette øyeblikket så sitter vi å ser på finalen i Århundrets stemme, der heier jeg på Eirik. Har du fulgt med på det? Hvis ja, hvem heier du på? Klokken 21 så blir mac´en min gjort om til en ekstra tv-skjerm, for da skal vi se på Eurovision Song Contest i tillegg. Der håper jeg Rybak kan klare å få Norge til å vinne – i hvert fall lov å håpe da.  Hva tror dere? 

Håper dere har hatt en fin helg så langt uansett hva dere har gjort ♥ God helg ♥ 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg