Dagen før dagen :D

God kveld søte lesere ♥ 

 

 

 

Dagen i dag har gått til å rydde litt her hjemme før jeg dro til trening. Stakk innom mamma og pappa å var der en stund. Koselig♥ Mens jeg var der så tenkte jeg å prøve bunaden min, men slik som i fjor så blir det til at denne 17.mai så må jeg gå i kjole istedenfor bunad. Så har satt meg ett mål nå, om at neste 17.mai så skal jeg komme meg inn i bunaden min igjen. Før jeg skulle dra hjem å hentet jeg sykkelen min i garasjen hos de for å få luft i dekkene slik at jeg kan sykle hjem å bruke sykkelen igjen. Fikk luft i ene dekket men det andre fikk ikke luft i. var helt flatt.. endte derfor med at jeg måtte trille sykkelen hele veien hjem. På turen stoppet jeg innom Rustadstuen for å høre om de hadde mulighet til å fikse den, men de hadde ikke tir før her helgen. Derfor måtte jeg fortsette å trille sykkelen hjemover. Da jeg kom hjem slappet jeg av litt med tv før Jøran kom hjem fra jobb, da måtte vi dra til plantasjen for å kjøpe blomster til svigermor, slik at hun har til imorgen. Ellers så har vi slappet av med tv, også har jeg lagt til rette det jeg skal ha på meg i morgen og tilbehøret jeg skal ha til. Gleder meg veldig til imorgen. Vi skal på champagne-frokost hos søsteren til Jøran før vi etterpå skal i byen å se på barnetoget og kose oss masse. Så senere på dagen så skal vi på Lillehammer hotell å spise 17.mai buffet, denne gangen så skal vi spise sammen med familien til Jøran pluss at mamma og pappa skal være med også. Blir veldig koselig, så gleder meg. Blir nok ikke noe innlegg på bloggen imorgen før vi har kommet hjem igjen på kvelden. Så dere får ha en kjempe fin 17.mai feiring. Kos dere masse og spis masse is, det skal jeg gjøre hvertfall ♥              

 

GRATULERER MED DAGEN, I MORGEN 17.MAI ♥♥ HIPP HIPP HURRA!!!! 

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg