Pinse helgen min! <3

God ettermiddag denne søndagen her kjære lesere ♥ 

 

 

 

Kan starte med å fortelle at dagen i går gikk stort sett bare til å være på jobb. Jeg startet på jobb klokken 0830 og var ikke ferdig på jobb før klokken 17. Det vil med andre ord si at jeg i går hadde min aller første fulle dag på jobb etter skaden på foten min i fjor sommer. Var så deilig og godt å være tilbake igjen, å føle det at man er på jobb. Har liksom ikke følt helt det når jeg har vært 2-3 timer på jobb. Skal ha noen dager med liten økt fortatt, men inni mellom så blir det dager med full økt, frem til sykemeldingen min går ut. Da håper jeg at jeg blir meldt frisk å kan komme tilbake til jobb igjen 100%. Det hadde vært så deilig det. I hvert fall etter jobb i går så kjentes foten grei ut, den var litt hoven men lå med den høyt så gikk det bra, var korsryggen som fikk værste støyten, men det er jo fordi at det er uvant å jobbe på den måten igjen så kommer inn i det igjen etterhvert. Etter jobb så lå jeg som sagt på sofaen å slappet av resten av dagen. Godt! 

 

________________________________________________________________________________________________________

 

I dag så sov jeg og Jøran lenge før vi spiste frokost å slappet litt av med tv før vi reiste opp til mamma og pappa. Vi skulle nemlig bli med de ut på en bil tur for å spise lunsj. Vi endte opp med å dra til Fosskroa på Hunderfossen, de hadde egentlig ikke åpent for servering annet enn pizza. Vi hadde liksom ikke helt tenkt oss det, men plutselig så stakk direktøren selv inn på kjøkkenet å forhørte seg – han kom ut ikke lenge etterpå å sa at de kunne fikse svineknoke til oss. Det takket vi ja til. Utrolig god service av de på jobb der som bare fikset dette for oss. Utrolig koselig sted og ikke minst utrolig god mat som vi fikk. Ble ikke helt lunsj mat men ble en slags middag. Men uansett så var det utrolig godt. Nam nam. Etter at vi hadde kost oss med mat så dro vi hjemover igjen – jeg og Jøran dro til gågata å gikk litt der. Fikk med oss siste innspurten i Tour of Norway da de gikk inn i mål nesten rett ved oss, men vi fikk ikke sett det annet enn på storskjermen foran oss. Etterpå dro vi på mix kiosken å kjøpte oss en is, eller jeg kjøpte meg is Jøran tok milkshake. Friskt og godt var det.

 

Outfiten min idag. Body og skjørt! 

 

 

 

 

 

 

Nå sitter vi hjemme i sofaen å slapper av med å se på bronse finalen i hockey vm mellom Canada og USA. Senere i kveld så er det finalen i hockey vm, da spiller Sverige mot Sveits. Ellers i kveld så blir det å bare slappe av. Vært en veldig fin helg ♥ Håper dere har hatt en fin helg? ♥ Kos dere videre, å ha en fortsatt fin søndag videre! ♥ 

 

 

Blogges senere ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg