Oppdate! :)

God kveld mine søte lesere <3
 

Det var vært litt stille på blogg fronten di siste dagene, å jeg beklager litt for det. Men må si at det har vært litt godt også å ikke tenke hele tiden på bloggen. Tenkte jeg nå kunne fortelle dere litt av det som har skjedd disse dagene.

Mandag <3 Da sov jeg og Jøran lenge. Jeg hadde helt glemt at det var røddag, så jeg skulle egentlig ha vært hos apoteket for å hente ut medisinen min. Vi dro derfor til Øyer en tur for der virket det på nettet som at apoteket skulle være åpent, men når vi kom dit så var det stengt. Derfor ble den delen satt på vent en dag. Senere den dagen ble vi invitert til svigermor på middag. Det var veldig koselig, å der ble vi sittende noen timer før vi dro hjem litt utpå kvelden.

Tirsdag <3 Denne dagen her ble jeg med mamma til Moelv for å besøke søstrene mine. Var koselig å se de igjen. Vi ble 45min hos ene og hos andre var vi litt over 1 time nesten 2. Koselig. Da vi dro hjem så fikk jeg dratt  innom apoteket å handle det jeg skulle. Da jeg kom hjem så grillet jeg og Jøran til middag. Veldig deilig å kunne sitte på verandaen å bare nyte været.

Onsdag <3 Dagen i dag har gått til at jeg dro på jobb klokken 0630, startet på jobb klokken 07 også var jeg ferdig klokken 15. Jøran satt i bilen å ventet på meg, han ble ferdig klokken 1420. Da vi kom hjem så lå vi begge to å halv sov litt på sofaen. Spiste middag og etterpå så har vi slappet av på sofaen med tv. Vi har vel begge to halv sovet litt da også. Utrolig sliten i kroppen.

Akkurat nå så ligger vi på sofaen å ser på tv. Veldig godt å slappe av når man er sliten i kroppen. Jeg er ikke så vant til å jobbe på denne måten så jeg merker det at jeg har vært borte fra jobb i ca 1år..så jeg trenger nok litt tid før kroppen min venner seg til denne aktiviteten igjen. Jeg er sånn god sliten, sliten med god samvittighet.

Håper dere har hatt en fin dag <3 Blogges senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg