Torsdagskos <3

God kveld søte leserne mine ♥ 

 

 

 

I dag har vært en utrolig koselig dag fra start til slutt. Den startet først med at jeg skulle møte ene tantebarnet mitt May Helén som skulle være på besøk hos meg noen timer idag. Det ble til at vi gikk inn til byen hvor vi skulle møte mamma. Vi gikk noen timer i byen å kikket i butikker og spiste en lunsj, før vi gikk innom matbutikken for å handle inn litt mat før vi satt på med Jøran hjem etter at han var ferdig på jobb. Da vi kom hjem til oss satt Jøran i gang grillen. Vi satt i noen timer ute på verandaen å koset oss med grillmat og bare nøyt det fine været. Utrolig koselig å ha henne på besøk ♥ En veldig koselig dag med di beste ♥ 
Blir ikke noe stort innlegg idag, men det er dette her som dagen vår har gått til. Etter at May Helén reiste så har jeg og Jøran bare slappet av på sofaen med å se på tv. 

 

 

 

 

 

Håper dere har hatt en fin dag uansett hva dere har gjort ♥ Blogges senere ♥

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Maiken Johnsen: Så absolutt <3 Ja på denne årstiden her så kan man nesten kose seg med grillmat hver dag, også tar det ikke lang tid å fikse heller 😀 Ha en fortsatt fin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg