Måneden som gikk : Mai

Da er det allerede blitt 1.juni å vi legger bak oss enda en måned. Jeg har derfor tenkt å oppsummere mai måneden slik her. 

 

 

 

 

Månedens høydepunkt 

Det må bli da jeg endelig meldte meg på studie og begynte å studere igjen. Veldig godt å være i gang igjen. Og ikke minst 17.mai ♥

 

Månedens spilleliste ( endring til spill ) 

 

Her vet jeg egentlig ikke helt hva jeg skal skrive, for det er ikke noe musikk jeg har hørt på. Så jeg kan egentlig skifte ut denne denne måneden her å heller nevne spill. Jeg har sittet å puslet puslespill på nettbrettet mitt. hehe… 

Månedens nedtur 

Her tror jeg ikke at jeg kommer på noe egentlig. 

 

Månedens beste dag 

Det må bli den dagen jeg var hos legen i slutten av måneden hvor jeg fikk beskjed om at jeg er friskmeldt. Og at jeg kunne sende mail til fysioterapeuten min å takke for hjelpen dette året jeg har vært sykemeldt. Kunne ikke klart meg uten hans hjelp. 

Månedens flause 

Her heller tror jeg ikke at jeg kommer på noe som har vært veldig flaut. 

Månedens innkjøp 

 

Det må bli de tre toppene jeg kjøpte på shopping med mamma, og det skjørtet jeg fikk av mamma, også shortsen jeg kjøpte. 

 

Månedens antrekk 

Det må bli det skjørtet over her som jeg har hatt forskjellige topper til. Det skjørtet er så behagelig at det har blitt mitt yndlings plagg. 


Månedens innlegg 

Føler jeg har vært veldig flink, så nå har jeg tre innlegg som jeg er veldig fornøyd med

 

17.mai <3 // Bildedryss fra dagen

Pinse helgen min <3 

Strålende dag sammen med mamma <3

 

 

Månedens forbedringspotensiale 

Det må bli trening, at jeg skal bli flinkere til å trene oftere. 

 

Månedens instagrambilde

Det blir dette bildet her fra 17.mai 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg