Søndagstur! :D

Reklame | Reklame: Helvete Nasjonalpark

God kveld mine søte lesere ♥ 

 

 

 

I dag sov jeg og Jøran lenge, også spiste vi en sen frokost ute på verandaen. Deilig å bare sitte ute sånn å nyte det fine været. Mens vi visitter der ute så snakker vi litt sammen om hva vi skal finne på i dag. Jeg nevnte det at vi kanskje kunne sette oss i bilen å bare kjøre litt rundt å se på steder osv som vi ( les jeg) ikke har vært på før. Vi pratet litt frem og tilbake å fant ut av vi ville til Helvete i Espedalen. Siden vi ikke fant ut av åpningstider på siden deres, så satte vi oss i bilen uansett å bare reiste dit for å finne det ut. Det angrer vi ikke på, for når vi kom dit så var det jo åpent, så vi stoppet bilen å betalte billett for å gå ned i jettegrytene. Det var en utrolig fin rundtur som vi var på. Ett helt magisk og fantastisk sted og helt utrolig at naturen selv faktisk har laget di jettegrytene selv. Tok en del bilder som jeg tenkte jeg skulle vise dere. 

 

 

 

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg