En veldig bra fri dag! :D

Reklame | Reklame : Strandtorget / Annonse lenker

God kveld mine søte lesere ♥ 

 

 

I dag startet dagen med at jeg våknet opp ved 8 tiden. Fikset meg og fikk i meg frokost før jeg bestemte meg for å dra å trene. Jeg tok sykkelen til Elixia ved 10 tiden, trente i 1 time før jeg skulle sykle hjem igjen. I stede for å da sykle hjem så fikk jeg tak i mamma som ville bli med å gå litt på Strandtorget. Mamma kom 30 min etterpå, å i løpet av den tiden så hadde jeg alt fått shoppet litt. Fikk tak i 2 stk hvite/lyse singleter + to shorts. Veldig fornøyd med det kjøpet. Da mamma kom så ble det til at vi gikk rundt å såg i butikker, å begge to handlet litt mer. Godt å shoppe mye fint nå når det er sommer ♥ 

 

Vero Moda 

Singleter HER  , Blomstrete Shorts (finner ikke den jeg kjøpte, men noe lingnende) HER , Blå shorts (finner ikke den jeg kjøpte, men mange fine å velge mellom) HER 

 

KappAhl 

Long shirt / kjole ( lingnende ) HER 

 

Lene V 

Skjørt (fant ikke det jeg kjøpte, mange forskjellige fine )  HER 

 

 

 

Da jeg kom hjem etter å ha syklet så slappet jeg av litt før Jøran kom hjem fra jobb. Så ble det middagstid (pannekaker og tomatsuppe) før Jøran sov 15min før han skulle på personalmøte på jobben. Så akkurat nå i dette øyeblikk så er jeg hjemme alene å slapper av med tv og kyllingvinger. Nam nam, godt med kveldskos. Håper dere har hatt en fin dag uansett hva dere har gjort ♥ 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg