2 år med deg <3

 

 

I dag er det 11.juni 2018, å for 2 år siden så var jeg og Jøran på helge tur til Oslo for å tilbringe litt tid alene. Den turen resulterte i at vi ble kjærester mens vi var der ♥ Fantastisk ♥ Disse to årene sammen med Jøran har vært helt magiske. Gleder meg sånn til fortsettelsen. Han er ikke bare kjæresten min – han er samboeren min – sjele vennen min og den fantastiske mannen min ♥♥  2 år med deg har vært ett eventyr – flere år skal det bli ♥  Du er det beste som har skjedd meg, glad for at jeg har deg i livet mitt ♥♥ 

 

 

 

 

 

ELSKER DEG, KJÆRESTEN MIN ♥♥  

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg