Første PT-time er gjennomført :D

Reklame | Reklame: Sats Elixia Lillehammer

God ettermiddag mine søte lesere ♥ 

 

 

 

Dagen i går så lå jeg lang flat på sofaen hele dagen på grunn av smerter. Skulle egentlig trene, men ryggen var så vond at uansett hva jeg gjorde så var det vondt – eneste som ikke var så vondt var å ligge. Prøvde gjøre noe lekser også, men var ikke mye jeg klarte av det. Tok derfor en veldig rolig dag i går, ville være bra til i dag når jeg skulle ha min første personlig trener-time. 

Dagen i dag startet som sagt med at jeg sto opp klokken 9, fikk i meg frokost og gjorde meg klar til å dra på trening. Hadde tenkt å sykle til og fra, men med tanke på ryggen som fortsatt var vond, men litt bedre, så tok jeg heller beina fatt å gikk. Gikk klokken 1045, ankom Sats Elixia klokken 1130. Hadde ikke time før klokken 12, så derfor tok jeg en liten trenings økt på tredemølla mens jeg ventet. Da tiden var inne for at timen skulle starte så ble det en samtale først før vi skulle ta en økt, men siden jeg hadde en del som vi pratet om så ble det derfor nesten en time med prat om kosthold og siste 15minuttene så tok vi en liten runde med noen øvelser, også ble jeg satt på en ny time neste onsdag hvor vi da bare skal trene. Jeg kjenner jeg gleder meg litt med å begynne denne prosessen her. Målet mitt med denne treningen er at jeg skal få hjelp til å gå ned i vekt. Jeg er nå 105 kg (var på mitt tyngste 110kg mens jeg var sykemeldt) og målet mitt er å komme ned på 70 kg igjen. Er en lang vei og gå, men min personlige trener mener at dette ikke skal være noe vanskelig å få til, så lenge jeg klarer å være minst 2 til 3 dager i uken på Elixia å trene. Jeg synes jeg var veldig heldig som fikk ei jente til personlig trener, pluss at jeg syntes hun var veldig flink. Så gleder meg til neste time med henne hvor vi bare skal trene. I mellom tiden frem til den timen så skal jeg være noen dager til på Elixia å trene. Jeg har tenkt å dra å trene igjen imorgen, så blir det trening mandag eller tirsdag (eller begge dagene) Får se hva jeg finner på. Skal i hvert fall prøve å gjennomføre det å trene 2-3 dager i uken (kanskje flere også etterhvert) 

Nå i dette øyeblikket her så sitter jeg på sofaen å slapper av litt med tv også tenkte jeg se om jeg klarer å få gjort litt mer skolearbeid, siden ryggen kjennes litt bedre. Jøran kommer ikke hjem fra jobb før klokken 18 i kveld, så frem til da så vil jeg prøve å få gjort litte gran hvert fall. 

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg