Lørdagskos fra morgen til kveld! <3

God morgen mine nydelige lesere ♥ 

 

 

 

 

Håper dere har hatt en fin helg så langt uansett hva dere har gjort ♥ Jeg har hatt en veldig fin helg så langt. Det hele startet med at i går så klarte jeg å gjennomføre arbeidsdagen min selvom jeg hadde litt vondt i ryggen. Stolt av meg selv for at jeg klarte det, for da jeg kom hjem fra jobb i går så var jeg ett slakt. Jeg lå lang flat på sofaen etter å ha vært i dusjen. Da jeg etter en stund skulle reise meg opp for å gå litt så klarte jeg nesten ikke å gå på grunn av smerter, å da jeg skulle bøye meg så var det nesten helt umulig å få til. Så at jeg faktisk hadde klart å være på jobb med tanke på hvordan ryggen min egentlig er er nesten ett under. Resten av dagen i går gikk i største omgang av å slappe av og se på fotballkamp på tv, før man så på en film før man gikk å la seg. 

 

I dag så er det. lørdag å solen skinner utenfor her. Helt herlig ♥ Elsker når det er sånn vær selvom det noen ganger kan bli i varmeste laget. I dag så har både jeg og Jøran sovet lenge og skal nå spise en sen frokost. Denne helgen her så er det nemlig Lillehammer-dagene her, på torsdag og fredag så var det show på kvelden. Det showet var ikke jeg å Jøran så intecresert i, vi har heller sikkert oss billetter til begge konsertene som skal være i kveld. Da skal nemlig både De Lillos og Trang Fødsel spille konsert ♥ Gleder oss veldig mye til dette. Har sikkert oss billetter for lenge siden så at dagen endelig er her er helt magisk♥ Frem til vi skal på konsert i kveld så skal vi gå litt i gågata å se på livet å nyte det fine været. Skal se om vi klarer å lure med oss mamma og pappa til å bli med. De har nemlig nesten ikke fått opplevd Lillehammer-dagene siden de nesten alltid har vært bortreist når det har vært. Det kommer nok til å bli en sen oppdatering, vil prøve å få med meg mest mulig i dag. Håper dere får en strålende fin lørdag ♥ Kos dere masse og nyt det fine været, og ikke minst ta vare på hverandre ♥ 

 

 

 

 

 

 

Blogges senere herlige mennesker ♥ 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg