Måneden som gikk : Juli

 

 

Her kommer en liten rask oppdatering av hvordan min juli måned såg ut. 

Juli måned har den første delen gått til å jobbe, mens fra 15.juli til 4. august så hadde jeg og Jøran ferie sammen. Da reiste vi blant annet til Fogn å var der i en uke, mens vi var der så var vi på dagstur til Haugesund og to ganger inn til Stavanger. Så gikk ferden videre til Bergen før vi dro hjem i noen dager, før det var ut på farten igjen å da havnet vi i Borås. Skulle egentlig ikke starte på jobb før i dag 6.august – men fikk spørsmål om jeg kunne hjelpe til på jobb i går (søndag), så da ble det en ekstra dag på jobb. Men det gikk egentlig helt fint det altså. Egentlig godt å komme tilbake på jobb igjen etter ferien. Hatt en kjempefin ferie med masse opplevelser. 

 

 

 

 

Ferien kunne ikke blitt bedre når jeg får dra ut på opplevelser sammen med beste selskapet, nemlig kjæresten min ♥

 

 

Håper dere har hatt en fin ferie og gjort masse gøy, ha en fortsatt fin sommer ♥

 

 

 

Blogges senere ♥ 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg