Dette skjer i August <3

Nå er det faktisk alt kommet i august måned, å kalenderen sier 6.august. Det er utrolig rart å tenke på for det har på en måte gått så utrolig fort, snart så er liksom sommeren over. Så man må glede seg over det som er igjen av sommeren. Derfor så tenkte jeg nå å fortelle dere litt av det som skjer i August måned. 

 

 

♥  Jeg skal jobbe 8 dager til denne måneden (så langt) – fordelt på noen uker 

♥ 14.august så er det første treningskamp i hockey, sesongen starter igjen – glede i heimen 

♥  18. august  så skal vi på Hellbillies konsert, som jeg gleder meg helt sykt masse til 

♥ 25. august så skal jeg ha sommerfest / 30årsdag av bursdagen min hvor familie og mine nærmeste venner er invitert, gleder meg masse. Har alt kjøpt inn en del ting, noen ting mangler som må få tak i før det begynner, så dette blir stas 

♥ 26. august da er det bursdagen min, da blir jeg 30 år 😀 Beste dagen ♥ 

♥  31.august så er det kick off i hockeyklubben L.I.K 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg