Godt å se igjen // godt å kjenne på

God kveld søte leserne mine ♥

 

 

 

I går så hadde jeg fri fra jobb…hadde egentlig tenkt å bruke noen av dagen på å trene på Elixia for å komme i gang igjen etter ferien. Men det ble noen endringer. Jeg ble invitert til å bli med ei venninne på litt shopping, pluss Strandtorget hvor vi spiste en god lunsj sammen. Før hun var så snill å kjøre meg hjem, så var vi innom matbutikken for å handle begge to. Da jeg kom inn døra her hjemme så fikk jeg matvarene på plass før jeg skiftet sko å gikk ut døra igjen. Denne gangen gikk jeg til byen hvor jeg skulle møte ei annen venninne etter at hun var ferdig på jobb. Vi gikk litt i byen før vi fant ut at vi ville heller gå ned til Strandtorget. Så da ble det en ekstra tur dit. Der gikk vi å såg litt i butikker før våre veier skilles. Begge disse venninne som jeg møtte er det flere måneder siden jeg hadde sett, så det var utrolig koselig å få sett begge to igjen. Nesten synd det har gått så lang tid mellom, men slik er det når man har eget liv og alle sammen jobber. Så håper vi kan klare å få til å møtes litt oftere enn før. 

 

Ellers da denne uken her så kommer dagene til å gå til jobb. I dag så var det dag 1 av 5. Er mye å gjøre på jobb, egentlig så var jeg satt på å ha fri imorgen – men valgte å by på en ledig vakt som lå ute, så da ble det en ekstra dag, veldig greit med tanke på at neste uke igjen så er det ikke så mye jobb. Så da tar jeg å jobber masse denne uken her hvor jeg kan slappe av neste uke. For jeg vil nok tro at foten min kommer til å merke det. Kjente allerede i dag etter jobb at foten ikke var helt god, men får bare bite tennene sammen å bare gjennomføre dagene. Kjenner fortsatt veldig på det at det er utrolig godt å være tilbake igjen på jobb etter så lang sykemelding. 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg