Oppdatering av uken og helgen!

God formiddag mine søte lesere ♥ Håper dere har hatt en fin helg? Det har nemlig jeg hatt. Beklager lite innlegg på bloggen om dagen, men har vært så mye å gjøre på jobben og jobbet i fem dager i strekk, vært så sliten etter jobb at jeg liksom ikke har orket noen ting. På mandag og tirsdag og hadde jeg fri fra jobb, da var egentlig planen at jeg skulle på Elixia å trene igjen – men hva skjer? jo jeg er så sliten og foten litt hoven at jeg valgte heller å ta det helt med ro å være hjemme å slappe av. Imorgen så er det tilbake på jobb, å da starter dag 1 av 6 på jobb. I dag også så har jeg fri, men i går så fikk jeg ett spørsmål fra sjefen om jeg kunne komme i dag å bare ta å vaske fellesareal-vakten. Siden de har mye å gjøre på jobben, så da var det å stå opp klokken 06 da – startet på jobb klokken 07, men var ferdig da klokken var 0830 ( da de andre startet på jobb). Veldig greit at jeg ble ferdig til de startet. Det var vel en ting jeg ikke fikk gjort men da måtte jeg ha ventet til frokosten var ferdig klokken 10, så jeg fikk gå fra hun ene på jobb som hadde ansvaret idag. Utrolig kjekt å kunne hjelpe til de andre når jeg liksom hadde mulighet til det.  Også veldig greit at jeg ble ferdig så tidlig, så da fikk jeg dratt innom butikken jula å sett på noe til bursdagsfeiringen min. Gleder meg så til feiringen. Skal vise dere bilder av de tingene jeg har kjøpt inn når det begynner å nærme seg. 

 

​Akkurat nå for øyeblikket så sitter jeg å slapper av på sofaen hjemme å spiser frokosten min ( har ikke mat lyst tidlig på morgenen, så får ikke spist før noen timer etter at jeg har stått opp) Ellers i dag så må jeg få vasket noen klær og så må jeg få sett litt mer på den ene oppgaven til skolen, jeg i kveld skal på kino med ei venninne. Vi skal se på den nye mamma mia filmen, jeg får ikke med meg Jøran på det siden han ikke liker den første filmen. så da var det veldig kjekt at jeg fikk med meg ei venninne til å bli med meg i istedenfor. Gleder meg masse til filmen. Noen av dere som har sett den? hva synes dere, uten å røpe for mye? 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg