Uken som har vært // resten av uken

God ettermiddag mine søte lesere <3

Har vært stille fra meg de siste dagene, å det beklager jeg.. Men har igjen vært mye jobb, gått i det siden torsdag til tirsdag. Mye å gjøre og lange dager, så har vært sliten når jeg har kommet hjem.

<3 Ellers da disse dagene så har jeg og Jøran vært på Hellbillies konsert, det var på lørdagen.

<3 Og på mandag etter jobb så dro jeg til mamma og pappa en stund for å gå gjennom innkjøpslista for mat angående selskapet mitt, da Jøran var ferdig på jobb ved 17-tiden så kom han dit han også.. Etter en stund ble vi enige om at vi kunne dra ut å spise middag alle sammen, så da dro vi hjem å fikk skiftet klær før vi koste oss på Bryggerikjelleren.

<3 På tirsdag etter jobb og middag så dro jeg og Jøran på butikken å handlet inn alt vi skal ha av mat til selskapet og leverte det oppe hos mamma og pappa.

<3 I dag (onsdag) så skulle jeg og mamma ha bakedag, men da jeg kom så var ikke mamma i form. Så endte med at det var jeg som hadde bakedag istedenfor. Fikk baket to kakebunner (en til sjokoladekake og den andre til marsipankake) også fikk jeg laget en langpanne med focaccia.

<3 Resten av uken blir antagelig at imorgen så blir det å gå i byen å handle inn det siste av saker jeg trenger.

<3 Fredagen så vet jeg bare at vi skal spise middag hos mamma og pappa, og at jeg skal ta med meg alt av ting vi skal ha på selskapet og drikkevarer.

<3 Lørdagen kommer jeg til å dra tidlig opp til mamma og pappa for å gjøre alt i stand. Fikse maten, pynte, og dekke bordet. For så på ettermiddag kveld ferie 30års dagen min med familien min og noen fra Jøran sin side.

<3 søndagen da er det bursdagen min, så det er da jeg offensielt blir 30år.

Blogges senere <3

3 kommentarer
    1. Henriette: hei, ja vært det.. beklager det er bare veldig mye som har skjedd den siste tiden så det har gått litt i glemmeboken. Koselig å høre at det er noen som savner innlegg. Så skal sette meg ned nå å lage noen flere innlegg. Ha en fortatt fin kveld videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg