Oppdatering av siste uken // Bursdag <3 +++

Hei mine skjønne søte lesere ♥ 

 

 

Jeg må bare si at dere er utrolig tålmodige når det gjelder bloggen min. Jeg beklager veldig at det nå de siste gangene går så lang tid mellom hvert innlegg som kommer på bloggen. Det er helt å holdent min egen feil, så jeg har bestemt meg nå for at jeg skal dra meg selv i nakkeskinnet å bli flinkere til å skrive innlegg igjen. Grunnen for at det denne gangen har vært så stille lenge er at det har skjedd en del ting, så jeg tenkte jeg skulle ramse opp hva det er. 

♥  Har hatt stor innkjøp av mat til bursdagsfeiringen min. Masse mat 

♥  Har hatt bakedag med mamma for å bake kaker til bursdagen 

♥  Har den 25.august brukt hele dagen på å være hos mamma og pappa hvor jeg har pyntet og dekket bordet, laget mat også feiret bursdagen min med familien min, svigerfamilien og ei venninne som kunne komme. Utrolig koselig feiring, hadde det bare så gøy. Vi gav oss 0345, vi gikk hjem å kom inn døra hjemme halv 5.

 

 

 

 

Sovnet å våknet klokken 9. Formen var da fin, men før vi skulle gå opp til mamma og pappa igjen på søndag  ( som da er dagen for min 30 års dag), for å spise frokost med overnattingsgjestene fra festen, så ble jeg så dårlig at jeg kastet opp. Så under frokosten så var det ikke så mye mat jeg fikk i meg. Ble der i noen timer før vi dro hjem igjen for å slappe av på sofaen. 

 

♥  Mandagen 27.august  å resten av den uken gikk til jobb, trening og møter. 

♥  31.august så var det kick off for ishockey klubben. Deilig at det snart er i gang igjen. 

♥  Første helgen i september så gikk dagen til å jobbe dugnad oppe hos mamma og pappa. Vi hjalp pappa med å snekre (siden pappa blir så fort sliten å ikke klarer så mye alene) Godt å kunne hjelpe til når man har mulighet til det. 

♥  Søndagen samme helg gikk til å være ute på stolpejakt, vi tok tilsammen 25 stykker den dagen. 

 

 

 

♥  Denne uken her så gikk mandag og tirsdag til å jobbe. Dagen i dag (onsdag) så hadde jeg fri fra jobb. Dro opp til mamma og pappa for at jeg tenkte pappa skulle hjelpe meg meg skoleoppgaven igjen. Men det ble dugnadsjobb i dag også. Ene søstra mi og kona kom i går kveld for å skulle bruke to dager her for å hjelpe pappa mer med snekring. Så da benyttet jeg anledningen til å hjelpe de i dag frem til Jøran kom å hentet meg etter jobb klokken 1730. 

 

 

 

Blogges senere ♥ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg