Endelig skjer det!

Reklame | Reklame: Lillehammer Live

I dag er dagen endelig her. Har gledet meg masse til denne helgen her. I kveld 7.september klokken 18 og imorgen 8.september klokken 18 så er det nemlig noe som skjer for aller første gang her i Lillehammer. Det er nemlig klart for Lillehammer Live 2018 ♥ Det er mange artister som kommer å skal spille, fordelt på disse to dagene. Dette blir bare så epic. Noen av artistene og bandene har jeg aldri opplevd live, så dette gleder jeg meg masse til.  Jeg var så heldig at i bursdagsgave fra Jøran, så fikk jeg nemlig festivalpass til denne helgen. Verdens beste kjæreste ♥  

I kveld når Jøran er ferdig på jobb så drar han direkte til festivalen fra jobb, mens jeg skal gå dit slik at jeg er der ca likt med Jøran før konserten begynner ( han har med skift på jobb). I morgen så er det jeg som er på jobb, så jeg må ha med skift på jobb (siden jeg ikke aner når jeg er ferdig på jobb) 

Denne helgen her blir bare FANTASTISK ♥ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg