Lillehammer Live!

Reklame | Reklame: Lillehammer Live

Forje helg så skjedde det noe helt fantastisk her på Lillehammer. Da ble det for første gang arrangert en festival her. Denne skulle gå over 2 dager med mange kjente og kjære artister og band. Den ble kalt for Lillehammer Live. Det var en kjempe suksess, og det var masse folk innom området begge dagene. De har allerede gått ut med at det blir Lillehammer Live til neste år også, og da vil jeg anbefale dere å fikse billetter og møte opp. Det er ett fantastisk arrangement. Utrolig morsomt at man har fått til dette på Lillehammer. 

Jeg har prøvd å få lastet opp de filmene jeg tok av noen av sagene til de forskjellige, men det bare låser seg og går liksom ikke. Så jeg gav opp etter en stund, så nå har jeg bestemt for at jeg heller skal dele bildene jeg tok med dere. Derfor ikke innlegget har kommet ut før nå fordi jeg ville at alt skulle bli med. Dermed sagt så ble det helt stopp med blogging for det ble så feil, også har det skjedd mye med jobbing og hvile kroppen. Så det ble satt litt på vent alt sammen, men jeg bestemte meg nå for at jeg kan jo ikke bare la det fortsette å være stille på bloggen min – så derfor blir det bilder, håper det går greit? SÅ fort jeg får til filmene så blir de lagt ut. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg