Jeg lever!

Hei hei mine søte lesere ♥  Jeg er I live, selvom det har vært veldig stille fra meg den siste tiden. Grunnen til at det har vært lite blogginnlegg er fordi at jeg i over en uke nå å hatt kraftig influensa med halsbetennelse. Da har jeg ikke orket og følt noe for å blogge, har heller brukt tiden på å sove og slappe av på sofaen. Det er også en litt annen grunn for at jeg har hatt en del turer hvor det har vært veldig stille på bloggfronten. Tenkte nå jeg skulle være ærlig med dere å fortelle dere hva som foregår, hvert fall fortelle det jeg vet selv, så skal jeg heller holde dere oppdatert å fortelle dere mer så fort jeg får vite mer selv. Skal nå slutte å prate i gåter å heller fortelle dere det sånn det er. Saken er den at jeg nå i 2 måneder snart har gått å vært kvalm hver dag. Det har vært noen dager hvor jeg har vært så kvalm at jeg nesten har kastet opp, mens andre dager har vært at jeg bare har vært kvalm. Det har variert mellom at jeg har hatt det konstant hele dagene eller at det har kommet og gått flere ganger i løpet av dagen. Dette har vært og er veldig slitsomt å ikke minst ubehagelig – særlig når du i tillegg skal være på jobb. Så derfor har ikke jeg alltid orket å blogge når kvalmen har vært så kraftig. Samtidig også da som jeg har gått såpass lenge å vært kvalm, så har mensen min uteblitt. Så jeg tenkte jo mitt om at jeg kanskje var gravid, så jeg dro til legen å fikk undersøkt men prøven var negativ, altså – IKKE GRAVID! Har derfor tatt en del prøver for å finne ut av hva det er som skjer, men ingen som vet. Jeg fikk noen syre tabletter som jeg skal gå på i 2 uker, de er jeg ferdig med imorgen. Om det ikke ble bedring av kvalmen etter endt 2 uker så skal jeg komme tilbake for nærmere undersøkelse og at de sender meg på ultralyd og gastrotopi, det som både Jøran og mamma har vært gjennom tidligere. Håper de kan finne ut av hva det er som skjer. For det er ikke noe gøy å gå å være kvalm hele tiden. Da vet dere i hvert fall litt mer av grunnen til at jeg noen ganger blir litt stille på bloggfronten. Det er overhode ikke meningen, har jo ikke lyst til å svikte dere – men helsen min kommer i første rekke når det gjelder sånne ting. Håper dere har forståelse for dette, jeg blogger så mye jeg vil og kan når jeg føler at jeg orker. 

Det har også gått noe tid i det å gjøre to store innleveringer til skolen. En av de har jeg allerede fått tilbakemelding fra med karakter. Ble helt satt ut når jeg så karakteren jeg hadde fått – fikk nemlig 5! Hæ? hvor sykt er ikke det! Jeg er så stolt av meg selv – smiler fra øre til øre! Da har jeg altså fått 4 på første innsendig, og 5 på andre. I dag så fikk jeg gjort ferdig tredje innsending. Så nå er det bare å vente til man får resultatet. Etter fullført studie og bestått så vil man mota diplom. Jeg kommer til å melde meg opp til neste studie etter å ha motat diplom, hvor jeg da vil ta en videre utdanning av det jeg allerede har tatt nå. Føler meg fornøyd med valget av studie jeg har tatt og det jeg skal fortsette videre med. 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg