Høstdag<3

Hei mine søte lesere <3 Idag så har jeg fri fra jobb, før det er jobb imorgen og søndag. Så dagen i dag har så langt gått til at jeg etter frokost egentlig hadde tenkt meg til elixia for å trene. Men jeg valgte heller å ta en gå tur ute i fint høstvær. Grunnen var fordi at jeg hadde en trykkende hodepine, å jeg kjenner til følelsen jeg får at å trene med hodepine, å den er ikke noe god. Dessuten så fikk jeg noen hostekuler, så det ble derfor en gåtur. Jeg endte faktisk opp med å være ute å gå i 1 time, så det ble jo en form for trening lell. Etter at jeg kom inn igjen så tok jeg en dusj, og etterpå  så har jeg fått tatt frem skolebøkene for å starte oppgaveløsninger til det nye studie jeg skal starte på. Tenkte bruke tiden nå frem til Jøran kommer hjem fra jobb kl 18 til å lese og skrive. Skal også bruke tiden frem til over nyttår på å få løst oppgavene i boken, før jeg melder meg opp til studie. Veldig fornøyd med denne ordningen.

Håper dere har en fin dag <3 God helg <3 Blogges senere <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg