Hockey kveld // Venninne møte <3

God kveld kjære søte leserne mine <3  Håper dere har hatt en fin dag og kveld, det har hvert fall jeg hatt.  Dagen startet med å faktisk ha en veldig avslappet dag med å se litt på serie på tv og høre på musikk. Sener på dagen så ble jeg med Jøran når han skulle til hallen etter jobb, hvor jeg da stakk innom mamma og pappa for å sitte der frem til kampen startet.

Jeg var så heldig at jeg fikk med meg ei venninne med på kamp, ei jeg ikke har sett på lenge. Så veldig godt å se henne. Vi koste oss masse og fikk pratet en del sammen om løst og fast. Utrolig godt, så skal prøve å bli flinkere til å møtes oftere igjen.  Blir altfor lenge mellom hver gang man møtes, å det er jo synd, så dette har jeg lyst til at jeg og hun skal bli flinkere til. Må ta vare på venninnene man har i livet sitt. Vi hadde som sagt en fin kveld med å se på hockeykamp sammen, hvor også Lillehammer IK vant kampen sin, noe som var veldig deilig. Kvelden ble litt dyster etterhvert på slutten, når venninna mi fikk vite at en hun har hatt ett utrolig sterkt vennskap til, gikk bort i går. Så hun tok det veldig tungt, så jeg er veldig bekymret for hvordan resten av kvelden hennes blir etter at vi kjørte henne til byen. Jeg sa i hvert fall til henne at hun bare måtte ringe om det var noe, å sa at jeg er her for henne <3 Aldri noe godt å få en sånn beskjed. Jeg kjente ikke vedkommende som har gått bort så godt, men jeg vet hvem han var og hvordan han så ut, og utvekslet bare noen få ord med han litt nå og da. Så jeg kan jo ikke føle sånn på den sorgen venninna mi og de rundt han gjør, men jeg skjønner jo at de er lei seg og at de har det tungt og tøft, jeg har jo medfølelse. Men er ikke så mye jeg på en måte kan bidra med annet enn å bare være her for henne når hun trenger det og trenger noen å snakke med. Kondolere <3

 

Nå sitter jeg og Jøran i sofaen å slapper av med å se på tv før vi tar kvelden begge to.  I morgen så er det jobb for begge to. Jeg starter tidlig, klokken 07, mens Jøran starter ikke før klokken 0945.

Ønsker dere alle en god natt! <3 Blogges senere <3 

 

ps. Jeg har fortsatt ikke vendt meg til denne nye endringen som har skjedd på blogg.no. Så jeg sliter litt med å finne ut hvordan jeg kan få bilder inni blant innleggene jeg skriver. Så om noen kan tipse meg eller fortelle meg hvordan jeg gjør det, så hadde jeg blitt utrolig glad. Takk på forhånd!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg