Koselig dag !!

 

 

 

Hei alle mine kjære søte lesere <3 Håper dere hadde en fin dag i går? Det hadde hvert fall jeg. Dagen startet med at jeg våknet klokken 0930. Etter å ha ordnet meg så avtalte jeg og ene tanteungen min MH å møtes på senteret, Strandtorget, før hun skulle på jobb. Jeg tok derfor beina fatt å gikk langs promenaden på mosodden bortover til senteret. Der ble det plutselig stopp siden det var fullt av vann i den undergrunnen som man pleier å gå for å komme dit. Mens jeg står å lurer på hvordan jeg skal komme meg videre, så kommer det joggende ei jente som ser akkurat det samme som meg, snur seg rundt å løper andre veien men der var det også masse masse vann, men plutselig så ble hun borte mellom gjerdet. Så jeg tenkte jeg kunne jo stikke bort dir for å sjekke hvordan hun hadde fått til det. Jeg så at det var masse vann fra gangstien å til gjerdet, men tenkte at siden hun som kom joggende klarte å komme over å gjennom gjerdet, ja nei da skulle jeg kunne klare det også. Jeg hoppet over å klarte akkurat å komme over, skoen min havnet på kanten av gjerdet, så det var ikke langt unna før jeg hadde ligget med rompa mi midt i vanndammen. Vel over så fortsatte jeg langs promenaden rundt for å komme meg til senteret. Men masse vann på gangstien gjorde det vanskelig å følge den, så man måtte gå i skråningen og midt i skogen langs en tynn sti som hadde blitt tråkket ned såpass at man kunne følge det. Vel gjennom alt og vel fremme til senteret møtte jeg MH. Vi bestemte oss for å sette oss ned å ta en matbit, ble egg og bacon. Nam nam <3 Var i hvert fall kjempe koselig å møte MH igjen å sitte å prate og kose oss. Ikke så ofte vi gjør det, så koselig når man har muligheter til å gjøre sånt sammen.

 

 

Etter å ha spist, bestemte vi oss for å gå litt rundt på senteret for å se litt mens vi ventet på at klokken plutselig ble så mye at MH måtte på jobb. Jeg gikk da rundt litt til mens jeg ventet til J var ferdig på jobb slik at han kom å hentet meg. Vi dro etterpå opp til svigermor for å hjelpe henne med å handle inn mat før vi drar på ferie. Ble middag og dessert også der, veldig koselig, før vi dro hjem å fikk se VG Lista på tv.

 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg