Shopping // Jobb // Bake-dag ++

God ettermiddag mine søte lesere <3  Har dere en fin dag, håper hvert fall det.  Jeg har en fin dag! Tenkte jeg bare skulle ta en oppdatering av de siste dagene. På tirsdag så hadde jeg fri fra jobb. Jeg og venninna mi Cecilie hadde planlagt at vi skulle møtes for å gå litt i byen eller på Strandtorget. Kvalitetstid sammen siden det er så lenge siden. Mens jeg ventet på når det passet for henne å møtes, så fikk jeg telefon ifra mamma som lurte på om jeg ville bli med henne til Strandtorget for å gå der i noen timer. Derfor ble det til at jeg gikk alene med mamma en stund før Cecilie kom å møtte oss på Strandtorget. Vi gikk rundt litt før vi satte oss på café for å ta en matbit. Etterpå dro mamma hjem og da gikk jeg og Cecilie runden rundt før vi fant ut at vi ville ta sol. SÅ da måtte vi ta turen opp til byen. Det er sykt lenge siden jeg har tatt sol, så det var etterlengtet og utrolig godt. Så vi fant ut at vi skal gjøre dette flere ganger. Vi ble også enige om at vi skulle prøve å ha noen faste dager hvor vi skal møtes. Så dette her vennskapet kjenner jeg på meg allerede at er en utrolig god følelse og en bra ting i livet mitt.  Etter at vi hadde tatt sol så var klokken blitt så mye at Cecilie ble hentet, og jeg kunne sitte på med Jøran hjem fra jobb. Da vi kom hjem så lagte vi middag også slappet vi av resten av kvelden.

På onsdag så ble dagen min brukt til å være på jobb. Etter jobb så dro jeg hjem å fikk satt på klesvask og ryddet litt før klokken plutselig hadde blitt så mye at jeg hadde glemt å satt i gang middag til Jøran kom hjem fra jobb. Planen var at jeg skulle ha middagen helt ferdig når han kom inn døren, men jeg hadde helt glemt tiden så jeg hadde nesten akkurat startet på middagen når Jøran kom inn døren klokken 18. Vi ble også invitert til svigermor etter middagen på kake, siden hun har bursdag. Veldig koselig og god kake ble vi servert. Ble også sittende hos henne i noen timer før vi dro hjem igjen. Jeg var sikkelig trøtt, så jeg gikk så å si med engang å la meg i sengen.

Torsdag (idag) så sto jeg opp da Jøran dro på jobb klokken 0930. Etter å ha brukt litt tid på å våkne og fikse meg så dro jeg ut å sparket til byen. Jeg måtte innom Lundegården med noen papirer pluss fikse til det skal være selskap der i helgen. Siden jeg ikke har tid imorgen. Etterpå så dro jeg på butikken for å handle inn til imorgen.  Dere skjønner det at siden lørdagen kommer til å gå til å jobbe dobbelt og på søndag etter jobb så skal vi til Brøttum, så får jeg ikke feirer morsdag på søndagen. Så da har jeg og Jøran invitert mamma og pappa ned hit til oss på middag imorgen for å feire morsdag da. Så derfor måtte jeg bruke fridagen min i dag til å handle inn alt jeg må ha til middag. Grunnen, jo fordi imorgen etter at jeg er ferdig på jobb så har jeg ikke så mye tid på meg før Jøran kommer hjem fra jobb klokken 18, å vi skal ha middag i den tiden.

Etter at jeg kom hjem fra butikken så begynte jeg å lage kaken til mamma. Tenkte overraske henne med det, den ble ikke helt som jeg hadde tenkt, men det er vel tanken som teller. Jeg legger ut bilde av kaken imorgen. Nå driver jeg å prøver å rydde litt her og vaske slik at det ser bra ut imorgen når vi får besøk.

 

Blogges senere <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg