Jeg har blitt hekta på…

I det siste så har jeg blitt skikkelig hekta på en ting. Det er egentlig litt uvant meg at jeg har blitt hekta på akkurat dette her. Det er nemlig en bokserie. Er lenge siden jeg har lest i bok i det hele tatt, men denne her har jeg bare ikke klart å legge fra meg. Har derfor kjøpt hele serien mens jeg først var i gang. Bokserien jeg leser nå er nemlig, Bridget Jones.

 

 

Er snart ferdig med å lese første bok. Veldig bra så langt, så gleder meg til jeg skal begynne å lese de andre bøkene også. Filmene som er laget er jo så bra, så da håper jeg at bøkene har det samme inntrykket. Så langt har de det hvert fall. 

 

Hva slags bøker liker du å lese? En serie du liker å lese kanskje? Blogges senere <3 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg