veldig spent..

God morgen alle sammen! 🙂

Nå sitter jeg å prøver å få i meg litt frokost før jeg skal ut å gå til legesenteret. Har ikke time før klokken tolv, men jeg bruker litt lang tid på gå nå siden jeg halter, så jeg tenkte å gå fra her klokken elleve, da har jeg litt tid på meg å slipper å stresse for mye. Hater å stresse. Veldig spent på hva legen kommer til å si om foten min. Den ser ikke like gæli ut nå som den har gjort, men du ser fortsatt at den ikke er bra, og den er vond å gå på. Håper de finner ut av hva det er. Det jeg egentlig gruer meg litt til kjenner jeg, det er det å måtte dra til jobben etterpå å prate med direktøren på hotellet, siden sjefen min har ferie. Liker ikke sånne situasjoner, redd for å få kjeft blant annet for at jeg setter de i en vond situasjon. Samtidig så tenker jeg, de har da ikke søren meg rett til å bli sinte heller. Ingen som bestemmer at nå skal jeg bli skikkelig syk eller skade meg skikkelig stykt så jeg må ha sykemelding. Ingen bestemmer dette. Det skjer når det skjer, er bare fryktelig vondt når sånt skjer. Håper hvert fall at alt ordner seg slik at jeg kan komme tilbake igjen til jobb snart. Savner jo det å jobbe, samtidig som det har vært veldig godt å ikke hatt jobben å tenke på. Jeg skal tilbake til jobb, må bare bruke den tiden jeg trenger for å komme meg 100% tilbake igjen. Gikk jo ikke bra når jeg prøvde meg på jobb i går. Gikk to timer også var det helvete i foten min. Så skal jeg tilbake igjen på jobb så skal jeg være sikker på at foten er 100% seg selv igjen. 

Nå ser jeg at klokken snart begynner å nærme seg. Så da skal jeg fikse og ordne meg det siste som står igjen før man går ut døra. Håper dere får en fin dag uansett hva dere gjør, om dere jobber eller har ferie. Nyt sommeren hvert fall <3 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg